Alles in huis voor meer conversie.

We stellen samen met jou de content op om jouw klanten te overtuigen. Centraal staan de klantwensen en jouw unieke aanpak om die te voldoen. Zo ontstaat er een contentbibliotheek waarin jouw best practices de hoofdrol spelen. We actualiseren de content zodat jouw Winning Proposal altijd up to date is. Continu monitoren en analyseren we jouw resultaten om optimalisatieadviezen te geven.

Wp aanpak meer conversie

Binnen 8 weken meer klanten

Winning Proposal is de oplossing die de klant overtuigt om voor jou te kiezen. In 5 stappen maken we jouw Winning Proposal tiptop in orde. Al binnen 8 weken kun je er mee aan de slag en nieuwe klanten winnen.

Wp aanpak icon analyse

Analyse

We analyseren jouw huidige offertes, nemen website en andere documenten door en hebben een brainstorm van 1 tot 2 uur met de kernbeslissers en gebruikers in jouw bedrijf. Zo kunnen we ons een goed beeld vormen van jouw bedrijf en klanten.

Wp aanpak icon concept

Concept

We maken een complete uitwerking van de nieuwe offerte. Inclusief design in jouw huisstijl, structuur, teksten en beelden. Zo kun jij je een goed beeld vormen van hoe je met de nieuwe offerte de klant nog beter kan overtuigen.

Wp aanpak icon nieuweofferte

Nieuwe offerte

We maken een opgave van de kosten (die je ook maandelijks kunt voldoen) en een beschrijving van de functionaliteit. We nemen alle wensen met je door zoals koppeling met CRM of ERP en het inrichten van een workflow.

Wp aanpak icon bouw

Bouw

Zijn kosten en functionaliteit akkoord? Dan starten we de bouw van jouw Winning Proposal. Tijdens de realisatie worden alle teksten ontwikkeld, zodat jij Winning Proposal inclusief teksten en beelden kunt testen.

Wp aanpak icon kickoff

Kick off

Is alles gereed, getest en akkoord? Dan maken we er een grootse kick off van, inclusief een instructie aan de gebruikers. Je zult merken dat iedereen snel en graag werkt in Winning Proposal.

Wp aanpak onderneem actie

Onderneem actie op basis van data.

Laat jouw team scoren met steeds betere offertes. Met analytics heb je inzicht in hoe jouw offertes bekeken worden. En kun je gericht actie ondernemen om jouw offerte te optimaliseren.